ترانه آزادی

روزمره هایی در باب اجتماع و فرهنگ و ...

ترانه آزادی

روزمره هایی در باب اجتماع و فرهنگ و ...

اهم اخبار

یک قانون قدیمی در ایران میگوید: هر گاه انتظار هیچ چیزی را نداری، دقیقا باید انتظار همه چیز را داشته باشی.

این قانون شکل بسط یافته ی قانون بقای شرایط بند تمبانی در ایران است.

در حالیکه آقای احمدی نژاد مشغول ایراد سخنرانی و مردم مشغول کف زدن و کف کردن ، آقای لاریجانی مشغول بررسی زیر و بالای بسته ی پیشنهادی ،آقای متکی به عادت مالوف مشغول سفر به دمشق، آقای آصفی مشغول تکذیب همه اتهامات وارده و غیر وارده ، اکبر گنجی مشغول کار به شدت مورد علاقه اش یعنی اعتصاب غذا بود به ناگاه چریکهای حزب الله لبنان با نفوذ به خاک اسراییل دو سرباز پروار و گوشتی اسراییلی را برای  شام به بیروت آوردند. از آنجایی که اسراییل به شدت موجود بی اعصابی است و اصلا جنبه شوخی ندارد در پاسخ به شوخی شهرستانی حزب الله همه لبنان را از زمین و دریا و هوا و فضا و خلاصه همه جا به بمب و گلوله بست . از طرفی تنها به این دلیل که لبنانی ها به شدت قیافه شان شبیه ایرانی هاست (یا بالعکس) ونه دلایل دیگر!! اسراییل اصرار دارد که دست ایرانیها در کار است وبس .

 ما هم قبل از آنکه اسراییل به کسی حمله کند می گفتیم حمله اسراییل به سرزمینهای فلسطینی به منزله حمله به همه جهان اسلام است ،چند هفته پیش که اسراییل به نوار غزه و کرانه باختری حمله کرد ما گفتیم حمله اسراییل به لبنان ،حمله به تمام جهان اسلام است، این هفته که اسراییل به لبنان حمله کرد می گوییم حمله به سوریه دیگر حمله به همه جهان اسلام است ! این همه تساهل درتعریف  ازمرزهای جهان اسلام به شدت شگفتی همگان را بر انگیخته است.

از آنجا که افتخار حذف اسراییل از نقشه جهان متعلق به ما و پیشنهاد تشکیل رژیم اسراییل در اتریش، آلمان یا آلاسکا را ما ارائه نمودیم اسراییل به شدت اصرار می کند که جریان سرباز دزدی شروع انتقال مردم اسراییل به آلاسکا یا ... است هر چند سخنگویان حزب الله بارها اعلام کرده اند سربازان را به آلاسکا یا آلمان انتقال نداده اند ولی اسراییلی ها می گویند شما سربازان را به ایران برده اید و ایران به همین روش می خواهد همه جمعیت اسراییل را به آلاسکا ببرد.

در این سوی ماجرا مردم ایران که به شدت از شرایط حاضر هیجان زده شده اند و روند پاک شدن اسراییل از روی نقشه را از طریق اخبار دنبال می کنند برای اطمینان بیشتر به ذخیره سوخت، آب آشامیدنی و ژنراتورهای تولید برق پر داخته اند که اگر خدای نکرده مرزهای جهان اسلام به پشت در خانه ی آنها رسید از گرسنگی تلف نشوند.

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ندا جمعه 30 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 23:28

حالا..مرزهای جهان اسلام کی پشت در خونمون می رسه؟

غزل شنبه 31 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:44 http://imagicgirl.blogsky.com

آقا مرز پرز رو ولش وبلاگ و بچسب که لوگوت بددد خوشگله ها خلاصه که خیلی ای ول داری کلی صبح اول صبحی با دیدن اون کلاغ زیبا بر سر در وبلاگ جنابالی سر حال شدیم
;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد