ترانه آزادی

روزمره هایی در باب اجتماع و فرهنگ و ...

ترانه آزادی

روزمره هایی در باب اجتماع و فرهنگ و ...

...و خوانندگان

- کیهان و خوانندگان: با اینکه فردی هستم که مدام از کراوات استفاده می کنم ولی همیشه دلم برای مظلومیت مردم فلسطین سوخته و می سوزد ...
- کیهان و خوانندگان: یکی از روزنامه ها با چاپ مطلبی راجع به نحوه ساخت انیمیشن «تام و جری» از این کارتون بسیار تعریف و تمجید کرده بود. در حقیقت اسرائیلی ها تا دهه 80 میلادی در اروپا به موش کثیف مشهور بودند. اسرائیلی ها با پرداخت مبالغی به کمپانی هالیوود زمینه را برای تهیه و تولید اینمیشن تام و جری فراهم ساختند. ساخت کارتون تام وجری نه تنها سبب شد نام موش کثیف از ذهن ها پاک شود بلکه موش را به یک موجود زیرک و دوست داشتنی تبدیل کرد.
کیهان و خوانندگان  با توجه به حاکمیت دولت اصولگرا و توجه به معنویت و اخلاق شایسته است به یکی از فواید مهم جلو کشیدن یکساعت در اول سال توجه نمایند که باعث می شد فرزندان برای نماز صبح با مشکل کمتری مواجه شوند.
کیهان و خوانندگان می خواستم از طریق این ستون به اداره حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس و شهرداری اصفهان پیشنهاد بدهم که به نشانه پیروزی حزب الله لبنان بر رژیم تا دندان مسلح اشغالگر قدس، نماد حزب الله را در کنار اثر تاریخی سی وسه پل نصب کنند.
کیهان و خوانندگان: در خبرها آمده بود ژاپن حساب بانکی شرکت ها و افرادی که در ارتباط با فعالیت های هسته ای ایران هستند را مسدود ساخته است. امیدوارم دولت آقای احمدی نژاد این اقدام توکیو را بی پاسخ نگذارد و حداقل مقابله به مثل کند.

نظرات 3 + ارسال نظر
احمد دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 23:28 http://neghab.blogsky.com

چی بگم؟
به قول شاعر:
هر دم از این باغ بری می رسد....
سبز باشی

غزل سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 22:19 http://imagicgirl.blogsky.com/

آدم چی بگه ؟ خوشحالن خوب چی کارشون می شه کرد؟ wow البته به عقل اینا واقعا !

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 22:41

به سادگی ساختن یک ایمیل فرصت پولدار شدن دارید

با سرزدن به این وبلاگ شناس را از خود نگیرید اگر بعد از مطالعه ان ما را دعا نکردید نه حق عضویت نه خرید و نه فروش فقط صبر حوصله استقامت
www.rezanaghizadeh.mg-blog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد