ترانه آزادی

روزمره هایی در باب اجتماع و فرهنگ و ...

ترانه آزادی

روزمره هایی در باب اجتماع و فرهنگ و ...

سالنامه جنسی

دیروز داشتم یکی از این شبکه های خبری آمریکایی رو نگاه می کردم داشت مستند کوتاهی راجع به قم نشان می داد .گوینده در بین صحبت هاش داشت از انتشار یک sexy calender در قم صحبت میکرد یهو گوشام تیز شد .دیشب توی اینترنت جستجو کردم و دیدم بله موضوع صحت داردوبنیاد قدرتمندی در قم  دست به انتشار این تقویم با عنوان سالنمای زناشویی ۱۳۸۵ با شمارگان ۱۰۰۰۰۰جلد نموده است. کاملترین گزارشی که در این باب پیدا کردم گزارش اسفندیار صفاری بود که در ذیل  می خوانید:سالنمای جنسی

هفته گذشته اثری در قم منتشر شد با جلد چهار رنگ و صفحات داخلی دو رنگ تحت عنوان "تقویم زناشویی". این کتاب که در تیراژ صد هزار جلد به چاپ رسیده، در قم گردآوری، تنظیم، طراحی و با مجوز ارشاد اسلامی قم،منتشر شده است. ناشر این تقویم، که یکی از مراکز مورد حمایت دولتی و قضایی است، با اشاره به داشتن حق کپی رایت مندرجات این تقویم، نسبت به کسانی که قصد اقتباس و یا استفاده از مطالب آن را که از حلیه المتقین و رساله های عملیه مراجع، گرفته شده هشدار داده است. حلیه المتقین مجموعه ای از روایات درباره مسائل مختلف مذهبی است که بخشی آن به مسائل جنسی اختصاص دارد و بسیاری از کارشناسان دینی، بخش بزرگی از مندرجات آن را نامعتبر می دانند.

در تقویم زناشویی، چهار بخش در بین فصول مختلف در نظر گرفته شده که نگاه به آن خالی از لطف نیست. بخش اول به موضوع خواستگاری اختصاص دارد، و پس از یک مقدمه کوتاه، تعریف خواستگاری به روایتی از امام صادق در باره نماز و دعای خواستگاری امده و از قول امام صادق گفته شده است: "هرگاه کسی اراده خواستگاری نماید دو رکعت نماز بگذارد و حمد و ثنای الهی گوید و دعایی که از صفحه 93 حلیه المتقین نقل شده بخواند." در این بخش همچنین ضمن "نهی انجام عمل جنسی در روزهای قمر در عقرب" و تاکید بر نهی عمل آن در سایر روایات اسلامی، در مورد ملاک انتخاب همسر روایتی نقل شده مبنی بر اینکه: "زن باکره ای را بخواهید که فرزندان بسیار بیاورد و سرینیش بزرگ باشد."

بخش دوم به بحث درباره آمیزش جنسی اختصاص دارد، و با نقل روایاتی آمده: "هنگام آمیزش با همسر فوری بر روی او قرار نگیرید و عمل دخول را انجام ندهید" بلکه "پیش از آن با لمس زن، با او بازی و خوش طبعی کنید زیرا این عمل آمیزش را برای شما پاکیزه تر و گواراتر می کند." در این بخش توصیه شده که "هنگام دخول روبه قبله و یا پشت به قبله نباشید" و با نهی آمیزش به شکل ایستاده آورده است: "چهارپایان این گونه جماع می کنند و اگر فرزندی در آن هنگام بهم رسد مانند الاغ بر تخت خود بول می کند."

در این کتاب همچنین آمیزش در شب اول ماه رمضان مستحب دانسته شده اما "فرزند حاصل از آمیزش در شب عید قربان را دارای شش و یا چهار انگشت در دست" دانسته و توصیه کرده "برای اینکه فرزند چشم چپ نشود به هنگام بعداز ظهر جماع نکنید." "پشت بام و زیر درخت میوه دار "از جمله مکان هایی است که در این تقویم به عنوان مکان های نامناسب برای آمیزش ذکر شده و "فرزند حاصل از آمیزش بر روی پشت بام را فرزندی منافق" و "فرزند حاصل از آمیزش زیر درخت میوه دار را جلاد، آدمکش و یا کاهن و جادوگر "توصیف کرده و "فرزند حاصل از جماع در برابر نور خورشید را همواره در نکبت و فقر" توصیف کرده است.

بخش سوم تقویم زناشویی به تغذیه جنسی پرداخته و به معرفی مواد غذایی که شهوت را زیاد می کند پرداخته است که برخی از نمونه هایش چنین اند:
"خوردن انار نطفه مرد را زیاد می کند و فرزند را زیبا می گرداند."
" انجیر را خشک و تر بخورید که جماع را می افزاید."
"پیاز بخورید که سه خاصیت در آن هست بوی دهان را پاک می کند، لثه را محکم می نماید و بر نطفه و قدرت جماع می افزاید."
"خوردن تره بعد از غذا مدر حیض، مقوه کمر و محرک باه می باشد و نیروی جنسی را تحریک می کند."
"دم کرده گیاه زعفران محرک قوه جنسی می باشد."
"روغن زیتون نطفه مرد را زیاد می کند."
" مداومت در مصرف کاسنی به هر کسی که دوست دارد ثروت و اولادش زیاد شود سفارش شده."
"تخم کاهو سرد و خشک و مانع احتلام و سیلان منی می باشد."
"هر کس کدو را با عدس بخورد وقتی که خدا یادش آید دلش نازک گردد و جماع او بیشتر می شود".
"به زنهای حامله کندر بخورانید زیرا آنکه در شکمش هست اگر پسر باشد دانا، شجاع و قلب او پاک باشد و اگر دختر باشد صورت و سیرتش خوب می شود و اطراف رانش بزرگ و نزد همسرش محبوب و سعادتمند می باشد".
" خوردن هویج کلیه را گرم و آلت رجلیت را بلند می نماید".
"علاوه بر خوردنی ها گیاه حنا به عنوان خضاب اسلام و سید گلها در دنیا و آخرت می باشد و این گیاه باعث افزایش قدرت جماع می شود".

در بخش چهارم این اثر که به حقوق زن و شوهر بر یکدیگر می پردازد "یکی از حقوق شوهر بر زن را مضایقه نکردن از نزدیکی موقع اراده شوهر حتی بر پشت پالان شتر" آورده است.

علاوه بر این در این تقویم ارزشی در روزهای مختلف توصیه های مختلفی در باره تاکید و یا نهی از عمل آمیزش جنسی از قول بزرگان دین نقل شده است.در حالی که بارها و بارها در این اثر به زنان توصیه شده که در خدمت به مرد و خود را تسلیم مرد کردن در عمل جنسی کوتاهی نکنند، وظیفه آن ها را به طور متقابل بیان نکرده و فقط به چند سطر آن هم نظافت، خوشبویی، گشاده رویی، کمک به زن در انجام امور منزل، مهربانی و خوش اخلاقی با او و تحمل و بردباری پیرامون حرفهای ناروای زن بسنده کرده است.

نظرات 5 + ارسال نظر
سیامک دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 13:00 http://www.parsiyan.blogsky.com

جل الخالق . . . . ؟ ؟‌؟؟‌؟ ؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!¤¤¤¤¤¤٪٪٪٪٪٪××××،،،،،٬٬٬٬٬!!!!
هنگ کردم
موفق باشی

سیمیاگر سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 00:16 http://simiagar.blogsky.com

سلام ... نمی دونم حلیه المتقین رو خوندی یا نه ؟ تو دوران دانشجویی یکی از بچه ها از دفتر بسیج کش رفته بود گفت بیا یید کتاب بخوانید و بخندید ... اون روز واقعآ خدا رو شکر کردم که این کتاب هیچ وقت به هیچ زبون دیگه ای ترجمه نشده و گرنه همین یک ذره آبرو هم برای شیعه نمی موند ... خوش باشی

سارا سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:29

واقعا که زمین باید دهن باز کنه مارو بکشه تو...........

ناصر سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:50

خیلی وفتها این کتابا کارکرد فیلمهای پورنو را داراست............البته به صورت شرعی

امیر علی جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:27

وای ی ی ی خدایی من این آخوندها چه چیز های بلدن
همه این کار ها ................. چی بگم من ...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد