ترانه آزادی

روزمره هایی در باب اجتماع و فرهنگ و ...

ترانه آزادی

روزمره هایی در باب اجتماع و فرهنگ و ...

آژیر

   توجه!توجه! علامتی که هم اکنون می شنوید اعلام خطر یا وضعیت قرمز است و معنی و مفهوم آن این است که حمله هوایی انجام خواهد شد محل کار خود را ترک و به پناه گاه بروید.....
بعدش هم یه زوزه طولانی ...این یعنی نوای لالایی میلیونها کودکی که شیر مادرانی را می نوشیدند که یکسره دلهره و تشویش بود.
خوب یادمه کودکیم همه متاثر از جنگ بود آرزوم این بود یکی بودم مثه اونایی که تو تلویزیون نشون میدادن
مامان میگه بی بی منو می ذاشته تو یه زنبیل و قایم می شده پشته در.خدابیامرز فکر میکرد بمب سراغه زنبیله نمی یادنمی دونم شاید خاطراته همه اونایی که اون روزا یادشونه با بوی خون و تصویر حجله و نوای قران پیوند خورده .شهید...کربلا...عملیات...بعثی....دفاع مقدس...اینا کلماتی بود که همش به گوشم میخورد اما یعنی چی؟نمی فهمیدم...یعنی درکش واسه یه بچه 4-5 ساله سخت بود قلک های به شکله نارنجک...اسباب بازیهایی که همه ابزار جنگ بود ..لباس خلبانی  و.کودکانی که خوی جنگ داشتند..اینا آلبوم عکسیه که هر ورقش واسه من و تو یه رنگه.
کی باورش می شه همسالان کودکانی که امروز پشت کامپیوتر های خود به قهرمانان مجازی دل باخته اند روزگاری خود قهرمانی بوده اند بسا شیر افکن تر...
نگذاریم ایرانی که برای پاسداری هر وجب خاکش از لوث اجنبی خون بزرگی بر آن ریخته به تاراج ایرانی نماها رود...نگذاریم 


            

نظرات 1 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 23:19 http://pardismadhouse.blogsky.com

من هم آژانس شیشه ای رو که برای هزارمین بار دیدم باز هوایی شدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد